Dag i barnehagen

Dag går i en internasjonal barnehage. Det er ikke bare bare å levere ham i barnehagen, når han tar begge hendene sine rundt den ene min og sier: "Mamma, eg vil itkje lega her".
Hver uke får vi oversendt en del bilder fra uken som har vært, og det ser nå ut som han har det litt kjekt:).


Tur til bondegård.












Farging av t-shirts. Ser ut som de brukte nyper som farge???













Poteter kom Dag også hjem med:)

 




Plukking av "blader" passer denne ryddige karen.



Helloween, Devil in disguise?




Hver onsdag er det trening av Taekwondo i barnehagen.


 





 



 
 
 
 
Dag er og blir en rabbagast fra Haugesund.






2 kommentarer:

  1. haha, stilig bilde av Dag da.
    Eg ler når eg sitte og lese disse morsomme kommentarene. Fantastisk med pomfritt!!
    Men det virke nå som ganske eksotisk for meg, selv om Trond sier det er likt som her(eg regne med den 80 tommers flatskjermen er på plass og at dokker har blokkas største parabol:)) Regn med besøk altså. Klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen Terese:).
    Trond må ta til takke med en mindre tv og det går greit. (tror jeg). Looking forward to se you again:). ..............
    StOr klem fra Korea

    SvarSlett