Alt er ikke som det ser ut som på..

.. på bilde. Eller hva en ønsker å se....

Vi var nede i byen da jeg så en Hummel buikk, oh yes tenkte jeg. Butikken var grei den, selvom det ikke ble noen "fangst".

Sultne var Dag og jeg, og som de usunne menneskene vi er, hadde vi lyst på pommes frites. Siden jeg var ganske modig den dagen, entret vi spisestedet i nabohuset. La godviljen til og bestilte det som "ignet" mest på pommes frites. Var vel litt for opptimistisk. Dag synes det ikkje var noe særlig, og var storfornøyd med ei skål med ris som ble etterbestilt.
Jeg er sikker på at om jeg hadde levd som en koreaner, hadde jeg blitt slank og sunn. Vi får nå se:)






 Restauranten vi var på.

 Middagen våres.


 
Retten med stjerner var det jeg "trodde" var med pommes frites. Flaut......





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar